log
گرچه میدانم !


ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . .
ஜ..مـכتی است کفه ترازویم تعادل نــ ـ ـ ـכارכ... כستانم خالیست امـــا כلم پــ ـ ــ ـ ــرஜ

 

                                گاهی یادم میرود همه ی ان همه سختی 

 

                              فقط بایه جمله تو که میگی دوست دارم ...

 

                                 هرچند که میدانم دروغی بیش نیست !!



نظرات شما عزیزان:

h.a.d.i
ساعت12:10---4 مرداد 1392
سلام.....
ابجی خوبی؟؟؟
ابجی وبت خوب بود...من هم لینکت کردم....
ابجی سعی کن لینک زیاد کنی ...و اعضای وبت رو زیاد کنی.....
سعی کن سخنان شگفت انگیز زیا بذاری.....چون همه ی اینترنت بر از وب های عاششقانه هستش.....
هر وقت کاری داشتی بیا به من بگو برات حلش کنم....


دلتنگ
ساعت11:18---4 مرداد 1392
سلام...چطوري؟
من لينكت كردمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 29 تير 1392| 22:31|yasaman|

About


منم یه دخترم ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ بـآز آمــבمــ.. بـﮧ جـآیــے ڪـﮧ تعلـقــ בآرمــ.. بـﮧ یـڪ اتـآقــ سیـآه ، پـر از פـرفـ ـهـآے לּــآگفتــﮧ פֿـلـوتــ مـלּ و سیــگـ ـــآرمــ... בوبـآره مـےלּـویسمــ از פـرفـ ـهـآیــے ڪـﮧ وآهمـﮧ בآرمــ.. یـڪ בلــ پـر از رویـآـهـآے وآهـــے.. ایـלּ بـآر تـלּـهــآتــر از همیـشــﮧ . . . . ♥ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ♥ لطفا ارشیـــــــــو مطالبــــــــــ هــم یه نگاهـــی بندازینـــــ ..
Say Hello


DIARY ABOUT Links! Credit Deily


Archive